Gå til Indhold

• Hadsten, Midtjylland, Danmark
service

Stillingsbeskrivelse

DJH søger en elektriker/eluddannet person, der vil indgå i et engageret og levende arbejdsfællesskab.

Din hverdag

Du bliver en del af vores værkstedsassistent-team, der opbygger og vedligeholder udstyr til undervisning og vedligeholder skolens øvrige tekniske installationer. Samtidig bliver du en del af en moderne erhvervsskole, der både danner, uddanner og efteruddanner unge og faglærte på et højt niveau til hele Danmark. DJH har Danmarks største skolehjem med plads til ca. 600 elever, og er åben for elever og kursister 24 timer i døgnet. Skolens bygninger er samlet i et stort campusområde på 75.000 m2, hvor du vil have din daglige gang sammen med 200 kolleger.

I jobbet skal du:

• Udlevere udstyr og materialer til elever og undervisere.
  • Stå for opbygning af undervisningsudstyr.
  • Lave lettere installationsarbejde.
  • Vedligeholde og servicere maskiner og undervisningsudstyr.
  • Vedligeholde skolens øvrige tekniske udstyr.

Stillingskrav

Din profil

• Du er faglig dygtig og uddannet som elektriker, automatiktekniker eller har en anden relevant uddannelse. Derudover har du flair for elektriske komponenter, elektriske installationer og styringer.
  • Du er udviklingsorienteret og har en positiv tilgang til nye opgaver og problemstillinger.
  • Du er udadvendt, god til unge mennesker og evner at skabe en god atmosfære, hvor elevens uddannelse og udvikling er i fokus.
  • Du arbejder selvstændigt og er i høj grad selv med til at planlægge og forme din arbejdsdag.

Vi tilbyder

DJH er en spændende teknisk erhvervsskole med sin helt egen profil, hvilket indebærer:

• Et godt og inspirerende arbejdsmiljø under uformelle former, hvor alle bidrager positivt til fællesskabet.
  • En fleksibel arbejdsplads, der følger udviklingen.
  • Maksimal indflydelse på egen hverdag.
  • Et stærkt team af gode og fagligt stolte kolleger.

Yderligere information:

Er du interesseret i at høre mere om stillingens indhold, så kontakt Teknisk bygningsansvarlig Michael Ørholst på tlf.: 8937 0352 eller e-mail: moer@djhhadsten.dk.

Tiltrædelse, løn og ansættelsesvilkår

Tiltrædelse 1.5.2024 eller efter aftale.

Ansættelsen er på fuldtid og sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og den forhandlingsberettigede organisation.

Send din ansøgning hurtigst muligt ved at uploade dit CV og ansøgning. Vi indkalder løbende til samtaler, og tager jobopslaget ned, når vi har fundet den rette.

eller