Gå til Indhold

• Hadsten, Midtjylland, Danmark
Køkken

Stillingsbeskrivelse

Kan du lide at lave mad? Og vil du have en spændende og målrettet elevtid? Så er du måske vores nye caterelev på DJH.

Din daglige arbejdsplads

Den Jyske Håndværkerskole er en stor kostskole, hvor eleverne hver dag spiser i skolens to bistroer. Skolen har egen restaurant med plads til 100 personer, hvor der blandt andet serveres buffet til morgenmad, frokost og to-retters aftenbuffet til kursister og gæster. I alt bliver der serveret 1200-1500 kuverter dagligt. Som caterelev vil du få din daglige gang i skolens køkken. Her vil du komme bredt omkring i både det kolde og varme køkken samt betjene vores elever, medarbejdere og kursister.

Kort og godt om dit nye job

• Dit arbejde i køkkenet vil bestå af tilberedning af mad til skolens medarbejdere, elever og kursister
  • Jobbet er fuldtid, og din arbejdstid vil primært ligge i dagstimerne mellem 7.00-14.30. Derudover er der aftenvagter hver tredje uge i tidsrummet 12.00-19.30
  • Du vil blive en del af et fantastisk team med engagerede og passionerede kolleger, som lægger vægt på både maden og høj kundeservice

Stillingskrav

Vi forventer at:

• · Du er fleksibel og mødestabil
  • Du er struktureret og omstillingsparat
  • Du møder op med god energi og har stor lyst til at lære
  • · Du har passion for madlavning
  • Du er kvalitets- og hygiejnebevidst
  • Du har gode samarbejdsevner og har lyst til at være en del af et fantastisk team
  • Du trives i et travlt miljø med mange unge mennesker

Ansættelsesvilkår

Vi kan tilbyde gode arbejdsforhold med udviklingsmuligheder i et åbent og engageret miljø. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Til stillingen er der tilknyttet pensionsordning i henhold til statens regler.

1. marts

Ansøgning

Send din ansøgning hurtigst muligt ved at uploade dit CV og ansøgning. Vi vil løbende indkalde til samtaler.

Du kan få flere oplysninger om stillingen hos kantineleder Mette Andersen tlf. 89370346.